Home » » ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္း ကုိခင္၀မ္း ၊ ေရးသူ – ကုိရဲလြင္ (မဇၩိမလႈိင္း)

ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္း ကုိခင္၀မ္း ၊ ေရးသူ – ကုိရဲလြင္ (မဇၩိမလႈိင္း)


ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္း ကုိခင္၀မ္း ၊ ေရးသူ – ကုိရဲလြင္ (မဇၩိမလႈိင္း)
(ဤ ေဆာင္းပါးကို ျမန္မာသစ္ မဂၢဇင္း ၊ ေဖေဖၚ၀ါရီလ ၊ ၂၀၁၀ တြင္ မူရင္း ပံုႏွိပ္ ေဖာ္ျပခဲ့သည္။)
မိုုးမခရုုပ္ပုုံလႊာ၊ ေဖေဖာ္၀ါရီ ၃၊ ၂၀၁၃ (ျငိမ္းခ်မ္းေအး စီစဥ္သည္)
ကုိခင္၀မ္းနဲ႕ စၿပီး ခင္တာကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ကုိးတန္း ေက်ာင္းသား ဘ၀မွာပါ။ ကုိခင္၀မ္းက ျပည္ ကေန ရန္ကုန္ကုိ ေက်ာင္းလာတတ္တယ္။ အလုံ မွာရွိတဲ့ “United Christian High School (U.C.H.S)” ေက်ာင္းမွာ ေက်ာင္းအိပ္၊ ေက်ာင္းသား (ေဟာစတယ္) လာေနပါတယ္။ အဲ့ဒီ ေက်ာင္းကေတာ့ အခု အလုံအမွတ္ (၄) ေက်ာင္းပါ။ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း အဲဒီ ေက်ာင္းကုိ ကုိးတန္းႏွစ္မွာ စေရာက္တယ္။
ကုိခင္၀မ္းနဲ႕ အတန္းသားခ်င္း ခင္တဲ့ သေဘာပါ။ ဒီေလာက္ႀကီး မတြဲမိၾကေသးဘူး။ ေက်ာင္းစာကေတာ့ အဓိကေပါ့။ ကၽြန္ေတာ္က အဲဒီ တုန္းက အင္းစိန္ မွာေနတယ္။ အင္းစိန္ ကေန ေက်ာင္းတတ္ရေတာ့ ေက်ာင္းခ်ိန္မွာ ကုိခင္၀မ္းနဲ႕ သိသြားတယ္။ ကၽြန္ေတာ္က အဲဒီအခ်ိန္မွာ ဂစ္တာ စတီးေနၿပီ။ အခု မင္းသားျဖစ္ေနတဲ့ ေက်ာ္ဟိန္း(ေက်ာ္ေဌး) နဲ႕ စတြဲမိတယ္။ ေက်ာင္းမွာ တပတ္တခါ လုပ္တဲ့ Assembly ရွိတယ္။ ကုိယ့္ အတန္း အလွည့္က်တဲ့ အခ်ိန္မွာ ေက်ာ္ဟိန္း က သီခ်င္းဆုိတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ က ဂစ္တာ တီးေပးတယ္။
ကၽြန္ေတာ္ က အဲဒီ ေက်ာင္းမွာ (၆) လ ပဲ ေနခဲ့တယ္။ ပထမပုိင္း (၆)လ ေပါ့။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ကုိခင္၀မ္းနဲ႕ သူငယ္ခ်င္း ျဖစ္တယ္ ဆုိတာေလာက္ပဲ ရွိတယ္။ ေနာက္ေတာ့ သူနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ မေတြ႔ျဖစ္ေတာ့ပါဘူး။
ကုိခင္၀မ္းက ျပည္ ကပါ။ တကၠသုိလ္ တတ္ေတာ့ ရန္ကုန္တကၠသုိလ္ မိန္းထဲကုိ ေရာက္လာတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္က ဂစ္တာလွည့္တီးေနၿပီး ေက်ာင္းထဲက သူငယ္ေတြနဲ႕လည္း တြဲမိေနၿပီ။ ရန္ကုန္တကၠသုိလ္ မိန္းထဲမွာ ခင္၀မ္းနဲ႕ ျပန္ေတြ႔တယ္။ အဲဒါနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္က ကုိယ့္ သူငယ္ခ်င္း ခင္၀မ္း ဆုိၿပီး ႏႈတ္ဆက္လုိက္တယ္။
ေနာက္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ အျပင္မွာ ဂစ္တာတီးၿပီး သီခ်င္းေတြ သြင္းေနတဲ့အခ်ိန္မွာ ကုိခင္၀မ္း အေခြ တေခြ ထုတ္တယ္။ “ဟာ … ခင္၀မ္း..” တဲ့။ ကၽြန္ေတာ္ သူငယ္ခ်င္းပဲ ျဖစ္မွာပဲလုိ႔ ကၽြန္ေတာ္ထင္မိတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္တုန္းက ကုိခင္၀မ္းဟာ ပန္းခ်ီဆြဲတယ္။ ပန္းခ်ီဆရာ တေယာက္အေနနဲ႕ နာမည္ပုိထြက္တယ္။ ပန္းခ်ီဆရာ ခင္၀မ္းေပါ့။
ေနာက္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ ျပန္ေတြ႕ၾကတယ္။ သူကလည္း မွတ္မိတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း မွတ္မိတယ္။ တရင္းတႏွီးပါပဲ။ ဖက္လွဲတကင္း တရင္းတႏွီးေတာ့ မဟုတ္ဘူး။ ခပ္တည္တည္ တရင္းတႏွီးပါပဲ။ ေခြထြက္ၿပီးမွ ထပ္ေတြ႕ၾကတယ္။ အဲဒီေနာက္ ကုိခင္၀မ္းရဲ႕ “ျပည္မွာေဆာင္း” ထြက္လာတယ္။ သူက ‘ျပည္’သားပဲ။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ကုိခင္၀မ္းဟာ ဂီတလည္း လုပ္ႏုိင္သားပဲလုိ႕ ကၽြန္ေတာ္ေတြးမိတယ္။
ကၽြန္ေတာ္ ဂစ္တာတီးတာကုိ ကုိခင္၀မ္း သိတယ္။ ကၽြန္ေတာ္က အဲဒီအခ်ိန္မွာ “E-Machine” တီး၀ိုင္းမွာ တီးတယ္။ ကၽြန္ေတာ္က အဲဒီအခ်ိန္မွာ ကုိေန၀င္း၊ ကုိေမာင္ေမာင္၊ ခင္ေမာင္တုိးတုိ႕နဲ႕လည္း တြဲမိေနၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ တီး၀ုိင္းရဲ႕ နာမည္က “လစၥ၀ီ” ပါ။ အဲဒီအခ်ိန္မွာပဲ ကုိခင္၀မ္းကုိ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ အဖြဲ႕ေတြနဲ႕ ဒါ ကၽြန္ေတာ့္ သူငယ္ခ်င္း “ခင္၀မ္း” ဆုိၿပီး မိတ္ဆက္ေပးတယ္။ အေဆာင္ေရွ႕မွာ ေတြ႔ၾကတာပါ။ ကုိခင္၀မ္းက သူ႕အုပ္စုနဲ႕သူ၊ သူ႕စတုိင္နဲ႕သူေပါ့။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ အုပ္စုနဲ႕ မတြဲျဖစ္ေသးပါဘူး။
ကုိခင္၀မ္းဟာ “ပန္းခရမ္းျပာ” အေခြက စၿပီး “မဇၩိမလႈိင္း” အဖြဲ႕နဲ႕ လက္တြဲ ျဖစ္သြားပါတယ္။ သူအရင္က အေခြသြင္းၾကတဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြ နယ္မွာ တေယာက္တကြဲနဲ႕ ပါမလာၾကေတာ့ပါဘူး။ တေန႕မွာေတာ့ “ရဲႀကီး.. မင္းသီခ်င္းေတြ ငါဆုိခ်င္တယ္..” လုိ႕ သူကေျပာတယ္။
ကၽြန္ေတာ္က အဲဒီအခ်ိန္မွာ “ခရမ္းျပာ” အေဆာင္မွာ ေနတယ္။ သူက “ခရမ္းျပာ” ကုိ လာခဲ့မယ္လုိ႕ ေျပာတယ္။ လာခဲ့ေပါ့။ မင္းသီခ်င္းေတြ ငါဆုိခ်င္တယ္။ ဆုိေပါ့။ မင္းက ငါ့သူငယ္ခ်င္းပဲ။ ကၽြန္ေတာ္နဲ႕သူနဲ႕ ေငြေၾကးကိစၥေတြ ဘာေတြ မေျပာဘူး။ အဲဒီအခ်ိန္မွာသူ႕ကုိ ညိဳညိဳေတးသံသြင္းက ထုတ္ေပးေနၿပီ..။
ကုိခင္၀မ္းလည္း တျခား သြားမေနေတာ့ဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ “ပန္းခရမ္းျပာ” အေဆာင္ကုိပဲ လာေနေတာ့တယ္။ သီခ်င္းေတြ Practice လုပ္ၾကတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကသူ႕ကုိ သီခ်င္းေတြ ဆုိျပတယ္။ တတြဲတြဲ ျဖစ္သြားတယ္။ အဲဒီတုန္းက “ခရမ္းျပာ” မွာ ကုိေန၀င္းရွိတယ္။ ကုိေမာင္ေမာင္ ရွိတယ္။ ခင္ေမာင္တုိးလည္း ရွိတယ္။
(ကိုရဲလြင္၊ ကိုခင္ဝမ္း တို႕၏ နာမည္ေက်ာ္.. ပန္းခရမ္းျပာ ၊ ၁၉၈၆)
အဲဒီတုန္းက “ခရမ္းျပာ” မွာ ကၽြန္ေတာ္က အဓိက ငွားေနတဲ့သူေပါ့။ ကၽြန္ေတာ့ဆီကုိ လာစုၾက၊ ဆုံၾကတဲ့ သေဘာပါပဲ။ အေဆာင္က အခန္းႀကီး တခန္းငွားေပးထားတယ္။ ကုိေန၀င္းတုိ႕ ကုိေမာင္ေမာင္တုိ႕က အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာ နာမည္ရေနၾကၿပီ..။ “ခရမ္းျပာ” ဆုိတာ တကယ္ေတာ့ အေဆာင္ရဲ႕ နာမည္ မဟုတ္ဘူး။ အေဆာင္ နာမည္က တခု။ နယ္ကေန ေက်ာင္းလာတတ္တဲ့ လူငယ္တေယာက္က လက္ဖက္ရည္ဆုိင္ေလး လာဖြင့္တယ္။ အဲဒီမွာ “ခရမ္းျပာ” ဆုိၿပီး နာမည္ေပးလုိက္တယ္။ လူငယ္ေတြ ပါးစပ္ဖ်ားမွာလည္း “ခရမ္းျပာ” ကုိသြားမယ္ဆုိၿပီး နာမည္တြင္သြားတယ္။ အဲဒီကစၿပီး အေဆာင္က “ခရမ္းျပာ” ဆုိတဲ့ နာမည္ျဖစ္လာတယ္။ လက္ဖက္ရည္ဆုိင္ဖြင့္တဲ့ သူက လက္ဖက္ရည္ဆုိင္ကုိ ခဏေလးပဲ ဖြင့္လုိက္ရတယ္။ ၀ုိင္းလုပ္၊ ၀ုိင္းစားရင္းနဲ႕ ဆုိင္က ျပဳတ္သြားတယ္။ ဒါေပမယ့္ “ခရမ္းျပာ” ဆုိတဲ့ နာမည္ကေတာ့ က်န္ရစ္တယ္။
ကိုခင္ဝမ္း ၏ “ပန္းခရမ္းျပာ” ေတးစုထဲမွ နာမည္ႀကီး “နဒီမဂၤလာ” ၊ ၁၉၈၆)
အဲဒီအခ်ိန္တုန္းက ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ဟာ သီခ်င္းေတြ ေရးေနၾကၿပီ။ ကုိယ္ဘာသာကုိယ္ ေရးတာလည္းရွိတယ္။ တြဲၿပီးေရးတာလည္း ရွိတယ္။ “ပန္းခရမ္းျပာ” သီခ်င္းကေတာ့ “ခရမ္းျပာ” အေဆာင္နဲ႕ ပက္သက္တဲ့ ခံစားမႈေလးပါ။ နာမည္ကလည္း “ပန္းခရမ္းျပာ”..။ သူ႕ရဲ႕သဘာ၀ အတုိင္းေလးပါပဲ။ အေဆာင္မွာ ေန၀င္တဲ့ အခ်ိန္ေလးကုိ ၾကည့္ရင္းနဲ႕ ေရးျဖစ္သြားတာပါ။ “ပန္းခရမ္းျပာ” သီခ်င္းမွာ ‘ေဗဒါ’ ဆိုတာပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္က ဆရာေဇာ္ဂ်ီရဲ႕ ‘ေဗဒါ’ ကုိလည္း ခံစားခဲ့ေတာ့ “ခရမ္းျပာ” ဆုိတဲ့ ‘ေဗဒါ’ ကုိပဲ ခံစားေရးဖြဲ႕လုိက္တာပါ။ ဒီျမင္ကြင္းေလးကေတာ့ ကုိယ့္စိတ္ကူးနဲ႕ ဖန္တီးလုိက္တာလည္း ပါတာေပါ့ေလ။
(ကိုခင္ဝမ္း ၏ “ပန္းခရမ္းျပာ” ေတးစုထဲမွ နာမည္ႀကီး “ရွယ္လီရဲ႕အခ်စ္ဒႆန” ၊ ၁၉၈၆)
ကုိေအာင္၀င္းတို႕ အဖြဲ႔ေတြလည္း အေဆာင္ကုိ လာေနၾကတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕နဲ႕ ရင္းႏွီးသြားတယ္။ ကုိေအာင္၀င္းက ေက်ာက္ပန္းေတာင္းသားပါ။ သူတုိ႕ေတြထဲက လူငယ္ေလး တေယာက္ကုိ ဂစ္တာသင္ေပးဖုိ႕ ေျပာတယ္။ “ခရမ္းျပာ” အေဆာင္မွာ ေက်ာက္ပန္းေတာင္းသားေတြ မ်ားတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္ အခန္းကေတာ့ စုရပ္လုိ ျဖစ္ေနတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္ အခန္းက သီခ်င္းသံၾကားရင္ သူတုိ႕ တတ္လာၾကတယ္။ အိပ္ခ်ိန္ေရာက္မွ ကုိယ့္အခန္းကုိ ျပန္အိပ္ၾကတယ္။
ကုိခင္၀မ္းရဲ႕ အသံကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ ႀကိဳက္တဲ့ အသံပါ။ သူ႕အသံက Sweet ျဖစ္တယ္။ ကုိခင္၀မ္းက စုိင္းထီးဆုိင္ နာမည္ႀကီးတဲ့ အခ်ိန္မွာ ေပၚလာတာပါ။ စုိင္းထီးဆုိင္ရဲ႕ Flow မ်ဳိးနဲ႕ သြားဆုိရင္ သူေအာင္ျမင္မွာ မဟုတ္ဘူး။ စုိင္းထီးဆုိင္ ေအာင္ျမင္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ သူ ျဖစ္လာတာဟာ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ သူ႕မွာ ကုိယ္ပုိင္ဟန္ ရွိလုိ႕ပါ။
သူ႕သီခ်င္းေတြကုိ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕က ကဗ်ာလုိ႕ပဲ ျမင္တယ္။ အင္မတန္္လွတဲ့ ကဗ်ာေလးေတြပါ။ “ျပည္မွာေဆာင္း” တို႕..၊ “ဧရာ၀တီ” တုိ႕ကုိ ႀကိဳက္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ Type နဲ႕လည္း ကုိက္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ သီခ်င္းေတြကလည္း သဘာ၀ကုိ ဖြဲ႕တာမ်ားတယ္။ ဒါေၾကာင့္လည္း ကုိခင္၀မ္းနဲ႕ ပုိၿပီး တြဲျဖစ္သြားတာပါ။
ကုိခင္၀မ္း သီခ်င္းေတြကုိ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ ဆုိရင္ မေကာင္းဘူး။ ဆုိလုိ႕လည္း မရဘူး။ သူ႕ Flow နဲ႕ သူသြားတယ္။ ဒါေပမယ့္ နားေထာင္လုိ႕ေတာ့ ေကာင္းတယ္။ တခါတေလက်ေတာ့ ရုိးရုိးရွင္းရွင္းႀကီး လုပ္သြားတာေတြလည္း ရွိတယ္။
ကုိခင္၀မ္းဟာ ပန္းခ်ီဆရာ တေယာက္ပါ။ သူ႕ျပပြဲေတြကုိ ေရွ႕ပုိင္းတုန္းက ခဏသြားၾကည့္ဖူးတယ္။ မိန္းထဲမွာ သူလုပ္တယ္။ ခင္၀မ္းဆုိတာ ငယ္သူငယ္ခ်င္းဆုိၿပီး အဲ့ဒီသေဘာေလးနဲ႕ သြားၾကည့္ျဖစ္တယ္။ အဲဒီတုန္းက ကၽြန္ေတာ္တုိ႕က ေက်ာင္းနား မွာပဲေနတယ္။ ေက်ာင္း၀န္းက်င္မွာပဲ က်င္လည္ၾကတယ္။ ေက်ာင္းသားေတြေတာ့ မဟုတ္ေတာ့ဘူးေပါ့။ ဒါေပမယ့္ ေက်ာင္းသားလုိပဲ ေန ေနၾကတယ္။
၁၉၉၇ တုန္းက ၄၅ လမ္း Ivy ဂယ္လာရီမွာ လုပ္တဲ့ METALLURGY ပန္းခ်ီျပပြဲကုိ ေရာက္ျဖစ္တယ္။ ဘာျဖစ္လုိ႕လည္းဆုိေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕က တြဲေနၾကၿပီ။ ၁၉၉၃ ေလာက္တုန္းက ကုိခင္၀မ္း Y.M.C.A မွာလာေနေသးတယ္။ အခု ကၽြန္ေတာ္ေနတဲ့ အခန္းရဲ႕ ဟုိဘက္အခန္းေပါ့။ ခင္ေမာင္တုိးလည္း အဲဒီတုန္းက Y.M.C.A မွာပဲ ေနတယ္။
ကၽြန္ေတာ္က ကုိခင္၀မ္းအိမ္ လုိက္ေနဖူးတယ္။ ျပည္မွာလည္းသြားေနဖူးတယ္။ သူက ကၽြန္ေတာ္ေနတဲ့ ခရမ္းျပာေဆာင္ လုိက္ေနတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္မွာ တက္တတ္တဲ့ ေရာဂါရွိေတာ့ ကုိခင္၀မ္းက ကၽြန္ေတာ့္ကုိ ၂၄ ပစၥည္းပဌာန္းရေအာင္ က်က္ကြာတဲ့။ ကၽြန္ေတာ္လည္း က်က္မယ္ေပါ့။
ကၽြန္ေတာ္ ျပည္ လုိက္သြားေတာ့ သူက သူ႕အိမ္မွာ မေနဘူး။ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းမွာ ေနတယ္။ အဲဒါနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းကုိ လုိက္သြားတယ္။ လမ္းေဘးေရဘုံဘုိင္တခု ကၽြန္ေတာ္ေရခံၿပီး ေသာက္ေနတုန္း သူ ကၽြန္ေတာ့္ကုိ ေတြ႕သြားတယ္။
“ဟာ..မင္း.. ဘာလုပ္ေနတာတုန္း..”။
“ေအး … ငါ.. မင္း.. ဆီလာတာ”။
“ေအး..လုိက္ခဲ့..” ဆုိၿပီး ကၽြန္ေတာ့္ကုိ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္း ေခၚသြားတယ္။
ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းမွာ တလေလာက္ၾကာတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ ႏွစ္ေယာက္ စားစရာ ရွိတာစား၊ စကားေတြေျပာၾကတယ္။ တလေလာက္ၾကာေတာ့ “ငါ..ျပန္မယ္ကြာ.. ” ဆုိၿပီးေျပာတယ္။ ကၽြန္ေတာ္က ပုံဆြဲ ၀ါသနာပါေတာ့ ပုံေလးေတြ ဆြဲျဖစ္တယ္။ “မင္း.. ကမွ အလုပ္ျဖစ္ေသးတယ္..။ ငါ.. ပန္းခ်ီဆရာလုပ္ေနၿပီး ဘာမွ မလုပ္ျဖစ္ဘူး.. ” လုိ႕ ေျပာတယ္။ ဒါနဲ႕ ေက်ာက္ပန္းေတာင္းကုိ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ သြားၾကတယ္။ ကုိေအာင္၀င္းတုိ႕ကလည္း ေက်ာက္ပန္းေတာင္းမွာ ရွိေနတယ္။ သြားတာကေတာ့ အေပ်ာ္ခရီးပါပဲ။ ဟုိမွာကလည္း ထန္းပင္ေတြက ေပါတယ္။ ေက်ာင္းပန္းေတာင္းမွာ (၁၀) ရက္ေလာက္ ၾကာမယ္ထင္တယ္။
ျပည္ မွာလည္း ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ စတိတ္ရႈိး သြားလုပ္ၾကတယ္။ မဇၩိမလႈိင္း အေနနဲ႕ေပါ့။ ကုိခင္၀မ္းလည္း ဆုိတယ္။ ကုိခင္၀မ္းဟာ မဇၩိမလႈိင္း အဖြဲ႕အေနနဲ႕ ေနာက္ဆုံး အခ်ိန္ထိ လက္တြဲခဲ့ၾကတယ္။ ကုိခင္၀မ္းဟာ ေနာက္ပုိင္း ၄၅ လမ္း ကုိ ေျပာင္းတယ္။ သူ႕မိသားစုနဲ႕ေပါ့။ ညေန..ညေန..ဆုိ ၿမိဳ႕ထဲ လမ္းေလွ်ာက္ ထြက္ရင္းေတြ႔ၾကတယ္။ သူလည္း ပ်င္းရင္ Y.M.C.A ေရာက္လာတတ္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္လည္း သူ႕အခန္းကုိသြားတယ္။ ေနာက္ပုိင္း သူ႕အခန္းထဲမွာ ပန္းခ် ီဆြဲေနတာေတြ႔ရတယ္။ စပေရးဘူးေတြနဲ႕ ဆြဲတယ္။ က်န္းမာေရးလည္း နည္းနည္း ခၽြတ္ယြင္းလာတယ္။ တေန႔ တႀကိမ္ေလာက္ေတာ့ ေတြ႕ၾကတယ္။ ဒီၾကားထဲ ႏွစ္ရက္ေလာက္ မသြားျဖစ္ေတာ့ သူေနမေကာင္းဘူးဆုိတဲ့ သတင္းၾကားရတယ္။ အဲဒါနဲ႕ သြားေမးတယ္။ ျပန္လာတယ္။ ေနာက္ေန႕မွာ သူဆုံးသြားတယ္လုိ႕ သတင္းရတယ္။
ကုိယ့္သူငယ္ခ်င္း တေယာက္ ဆုံးသြားတာကုိလည္း ခံစားရတယ္။ ကုိေအာင္၀င္းရဲ႕ သူငယ္ခ်င္း ကိုတင္၀င္း ကလည္း ကုိခင္၀မ္းအေၾကာင္းနဲ႕ ခရမ္းျပာအေၾကာင္းေတြ ေရးထားတယ္။ အခုဆုိ ကုိခင္၀မ္းဆုံးတာ (၁၀) ႏွစ္ ရွိသြားၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ အားလုံး ကုိခင္၀မ္းကုိ အမွတ္တရ ရွိေနၾကပါတယ္။
ကုိရဲလြင္ (မဇၩိမလႈိင္း)
ျမန္မာသစ္ မဂၢဇင္း ၊ ေဖေဖၚ၀ါရီလ ၊ ၂၀၁၀
(၁၃) ႏွစ္ ျပည့္ (၀၃-၀၂-၂၀၁၃) အမွတ္တရ ခင္ဝမ္း ၏ ပန္းခ်ီ၊ စာေပ၊ ဂီတ ပရိသတ္ မိုးမခ စာဖတ္သူမ်ား အတြက္ ျပန္လည္ တင္ဆက္ျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ ဤ ေဆာင္းပါး အတြက္ ေဆာင္းပါးရွင္ လူမႈေရးတက္ၾကြလႈပ္ရွားသူ/ေတးျပဳစာဆို/ေတးဂီတပညာရွင္ ႏွင့္ ေတးသံရွင္ ကိုရဲလြင္ (မဇိၥ်မလႈိင္း)၊ မူရင္း ပံုႏွိပ္ ေဖာ္ျပခဲ့တဲ့ ျမန္မာသစ္ မဂၢဇင္း ႏွင့္ ေဆာင္းပါး ကို ျပန္လည္ စာရိုက္ မွ်ေဝသူ မလင္း တို႕ကို အထူး ေက်းဇူးတင္ပါသည္။
သရုုပ္ေဖာ္ပုုံ – ခင္၀မ္းရဲ့ ပန္းခ်ီကား ၈ ခ်ပ္ထဲက တခ်ဳိ႔႕
 
 
 
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2012. WUNPAWNG . All Rights Reserved
Wunpawng Online News Powered by WUNPAWNG